Jury IX edycji ![]() Justyna Suchecka Pierwsze wprawki dziennikarskie zaliczyłam w "Wiadomościach Witnickich". Byłam jeszcze w liceum i nie myślałam, że kiedyś będę dziennikarką. Po skończeniu II LO w Gorzowie Wlkp. wybrałam studia na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Tam oprócz ekonomii studiowałam politykę społeczną - bardziej od liczb interesują mnie ukryci za nimi ludzie.Do poznańskiego oddziału "Gazety Wyborczej" trafiłam w 2008 roku - jeszcze na studiach. W maju 2013 roku przeniosłam się do Warszawy. Piszę głównie o edukacji, sukcesach i problemach młodych ludzi. Uwielbiam media społecznościowe i dlatego chętnie kontaktuję się z czytelnikami przez Facebooka, Twittera a nawet Snapchata i Instagrama. Na YT współprowadzę kanał Krótka Przerwa. "Dużą wagę przywiązywać będę do autentycznego zaangażowania - przyjrzę się, czy autorzy projektów przyciągną uwagę swoich rówieśników, ale też lokalnych społeczności czy mediów. Bo projekt wtedy ma sens, gdy inni o nim słyszą. Nie bez znaczenia będzie dla mnie wykorzystanie mediów społecznościowych i nowych technologii." ![]() Marta Florkiewicz-Borkowska Nauczycielka języka niemieckiego oraz zajęć technicznych i artystycznych w Szkole Podstawowej im. Karola Miarki w Pielgrzymowicach, trenerka edukacyjna, moderatorka, edukatorka w zakresie nowoczesnych rozwiązań w edukacji, trenerka w programie Cybernauci oraz Mistrzowie Kodowania, autorka artykułów dotyczących wykorzystania nowoczesnych technologii w edukacji, prelegentka na konferencjach edukacyjnych, współorganizatorka i współprowadząca cykl webinarów Superbelfrzy Nocą, absolwentka arteterapii, uczestniczka warsztatów doskonalących i programu Futur Classroom Lab w Brukseli, prelegentka na konferencji TEDxRawaRiver w Katowicach, należy do społeczności Superbelfrzy RP. Autorka kilku innowacji pedagogicznych, związanych z wykorzystywaniem nowoczesnych technologii w nauczaniu, z rękodziełem oraz z wprowadzaniem elementów arteterapii w szkole. Fanka nauki metodą projektu, uczenia przez nauczanie, odwróconej lekcji oraz nowoczesnych technologii. Propagatorka wykorzystywania gier planszowych i zabaw aktywizujących w edukacji. Prowadzi dwa blogi: deutschfun z języka niemieckiego oraz handmade z zajęć technicznych. Nauczyciel Roku 2017."Szukam projektów, z których już na odległość bije serce. Szukam projektów, które poruszą serca. Szukam projektów, które mnie wzruszą, wywołają ciarki na moim ciele oraz łzy w moich oczach. Szukam projektów, dzięki którym uczestnicy doświadczą emocji, jakich zwykle nie doświadczają, które pobudzą ich do refleksji i zostawią w nich ślad. Mile widziane projekty zaangażowane społecznie." ![]() Jan Stradowski Szef działu nauki magazynu „Focus”, z wykształcenia lekarz medycyny, z zamiłowania biolog i przyrodnik. W Radiu TOK FM prowadzi audycję „Człowiek 2.0”. Więcej – www.stradowski.net."Będę szukał nieszablonowych, innowacyjnych rozwiązań. Zwłaszcza tych umiejętnie łączących nowe technologie z "ludzkim" podejściem, nakierowanym np. na pracę zespołową, integrację międzypokoleniową i kreatywne myślenie. Mile widziane projekty z dziedzin ścisłych!" ![]() Piotr Bucki Architekt, który zamiast budynków projektuje kompetencje. Aktor, który zamiast sceny woli sale wykładowe. Psycholog, który wiedzę wykorzystuje w praktyce, pomagając ludziom szlifować kompetencje.Piotr Bucki – od 17 lat pomaga ludziom szlifować komunikację w różnych obszarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej, neuro-naukach i psycholingwistyce. Sprawdza teorię w praktyce współpracując z firmami w Chile, Słowenii, Mołdawii, Azerbejdżanie, Austrii, Australii i Polsce. Autor książki „Porozmawiajmy o komunikacji”, „Złap równowagę” i anglojęzycznej „Life's a pitch and then you die”. Współautor i redaktor merytoryczny Startup Manual (Wolves Summit 2015), autor i opiekun serii BuckiAcademi wydanej z wydawnictwem 4 Głowy (2016). Publikuje regularnie na InnPoland oraz stronie www.bucki.pro. Pisze dla Malemana, Dolce Vita, Madame, Marketing w Praktyce i wielu innych. Przetłumaczył 12 książek z zakresu psychologii i poradnictwa. Współpracuje z najlepszymi ośrodkami startupowymi w Polsce – m.in. LPNT, Inkubator Starter, GPNT i PPNT, a także z największym rządowym programem na świecie Startup Chile i Inkubatorami w Słowenii i Austrii. Występował m.in. na Wolves Summit, Davos Communication Forum, PODIM Słowenia, Internet Beta, Social Media Convent, Inspiration Day w Szczecinie, PMI Congress w Antwerpii i wielu wielu innych konferencjach w kraju i na świecie. "Hemingway napisał (ponoć) najkrótszą powieść świata – „For sale, baby shoes, never worn”. Lubię taką precyzję w komunikacji i będę jej szukał. Zaś Hans Rosling mówi, że nie ma nic przyjemniejszego niż wygłaszanie takich opinii, które znajdują potwierdzenie w badaniach naukowych. I ja szukam ludzi i projektów z pokorą dla nauki." ![]() Jolanta Gałecka Staram się na każdym kroku korzystać ze wszystkiego, z czym się w życiu zetknęłam: z okresu wykonywania zawodu radcy prawnego wyciągam umiejętność definiowania problemów i uważność na szczegóły, z pracy w Microsofcie – dostrzeganie potencjału w technologii i otwartość na nowe rozwiązania, z pracy (i wielokrotnych wizyt) w szkołach Montessori, waldorfskiej, demokratycznej i innych – miłość do edukacji i procesu uczenia się, z pracy w Young Digital Planet i w Nowej Erze – znajomość rozwiązań edukacyjnych i procesu ich tworzenia, a ze studiów doktoranckich – podporę i sznyt naukowy :)."Szukam projektów, które pokażą uczniom różne perspektywy danej sytuacji, które będą rozwijały samodzielność uczniów, które pomogą im lepiej poznać siebie, swoje potrzeby, mocne i słabe strony, pobudzą do samorefleksji i do refleksji o świecie ich otaczającym, będą rozwijały tolerancję i zrozumienie innych. Szukam projektów autentycznych, które rozwijają nie tylko wiedzę ale także, a może przede wszystkim, umiejętności." ![]() Małgorzata Jankowska Specjalistka PR i komunikacji w wydawnictwie Nowa Era, koordynatorka konkursu Projekt z klasą i wielka fanka metody pracy projektem. Z wykształcenia dziennikarka, z zamiłowania inicjatorka akcji pomocowych. Prywatnie mama dwóch synów i wielbicielka dobrych książek."Marzę o tym, by szkoła była miejscem gdzie każdy uczeń będzie czuł się kompetentny i miał szansę nie tylko zdobywać wiedzę, ale przede wszystkim rozwijać swój potencjał. Będę szukać projektów, które pozwalają odkrywać mocne strony, wychodzą poza szkolną pracownię i stawiają na współpracę w grupie. Nic tak nie integruje jak wspólna droga na szczyt!" |