Z przykrością zawiadamiamy, że w wyniku celowych działań osoby lub osób z zewnątrz, które próbowały w nieuczciwy sposób wpłynąć na wyniki głosowania w konkursie Projekt z klasą, w dniach 9-11 grudnia nasz serwer nie wysyłał linków aktywujących na czas lub wcale. W chwili obecnej serwer pracuje już bez zarzutu, a my podjęliśmy decyzję, że głosy oddane w tym terminie, ale nie potwierdzone linkiem aktywującym, zostaną zaliczone przez administratora jako poprawnie oddane głosy i doliczone do licznika każdego projektu. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, by głosowanie mogło trwać dalej zgodnie z zasadami fair play. Jednocześnie przypominamy, że po zakończeniu głosowania, czyli po 15 grudnia, zgodnie z regulaminem konkursu nastąpi ponowna weryfikacja wszystkich oddanych głosów.
Zespół Projekt z klasą
Projekt edukacyjny Opis projektu Projekt jest projektem eTwinning. w którym biorą udział cztery szkoły partnerskie. Zadaniem uczniów będzie przygotowanie zdjęć i opisów (w języku polskim i angielskim) miejsc wartych odwiedzenia (m.in. zabytków) w ich miejscowościach. Zostanie to wykonanae w formie elektronicznej oraz w formie plakatów do powieszenia w szkole. Następnie miejsca zostaną dodane do wspólnej mapy partnerskiej. Dane zostaną przesłane do Niantic z prośbą o dodanie Pokestopów do gry Pokemon GO. Ponadto,miejsca warte odwiedzenia zostaną również dodane do innych baz i aplikacji Cele projektu - Wzmocnienie wartości patriotycznych - Nauka obsługi nowoczesnych technologii - Nauka przygotowania opisu miejsca (w języku polskim i angielskim) - Nauka we własnym tempie poprzez zabawę Elementy unikatowe Wykorzystanie popularnej gry na urządzenia mobilne w nauce. Nauka poprzez zabawę. Współpraca ze szkołami partnerskimi. Miejsce i czas realizacji Listopad 2016 -Kwiecień 2017
Wykorzystanie grantu Grant zostanie przeznaczony na niezbędny sprzęt do szkoły, taki jak: sprzęt komputerowy, system nagłaśniający oraz dostęp do Internetu dla uczniów Galeria załączników |